"Det regnar, det regnar, det öser ner..."

regnet ärligt talat öser ner utanför mitt fönster. känns nästan som om huset kommer spolas iväg vilken sekund som helst. fast det lär ju knappast hända.. sitter och har tråkigt här inne och vill gå ut och ta en promenad, men att dra på sig regnkläder känns inte så lockande precis. jag får nog hålla mig tills det har slutat regna.

apropå ingenting.. igår talade min syster om för mig att hon hade frågat sin kompis om hon kunde fråga sin mamma om jag skulle få kunna jobba hos henne. jag bara "what!?". visst, jag hade förmodligen frågat henne själv förr eller senare, men jag hade nog velat fundera lite mer på en viss sak innan jag bestämde mig. hur som helst så verkade det inte helt omöjligt, vi får väl se hur det kommer bli antar jag. blev bara lite överraskad av att anna frågat utan att fråga mig först, speciellt med tanke på att jag fortfarande är så pass osäker på det hela. men som sagt vi får se hur det går (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0