Gatufesten - onsdag

yes, idag var det alltså gratisdag på gatufesten. efter att ha legat ute och njutit i solen hela dagen bestämde sig jag och syster för att ta busen in till staden. på busseh träffade jag palle och linnéa. slutade med att jag följde med och gick med dem en stund innan jag skulle träffa lite annat folk. kollade på agnes ett litet tag men bestämde oss sedan (efter att vi även mött upp sandra och hampus) för att dra ner till bk för att ta varsin cider och ta det lite lugnt. efter ett tag kom äntligen madde (en av tjejerna jag träffade nere i bulgarien) och anton plus lite annat folk. satt kvar och pratade en stund innan vi sa hej till resten av folket och istället gick och tog några varv runt området. lessnade dock ganska snabbt eftersom det inte fanns så mycket att göra då det inte var några artiser att kolla på och så, så istället drog jag, madde, anton och simen bort till max och satte oss och åt. jenny kom även och joinade oss ett tag innan hon skulle vidare och plocka upp hennes syrra. efter max var vi alla rätt så slut och kände att vi inte orkade dra oss tillbaka till festområdet, så det blev istället en tidig hemgång. fick skjuts hem av simen och var typ hemma vid halv tolv. kom hem först i hela familjen. kändes lite fel. heh. brukar annars vara jag som kommer hem sist. menmen, nån gång måste väl vara den första.

hur som helst, blir nog 3-dagars i alla fall skulle jag tro. har aldrig haft det förut så det är väl på tiden sen så känner jag för att gå ut och träffa lite folk. känns lite onödigt dyrt att lägga ut 700, menmen. kommer säkert få det skoj i alla fall (:



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0