GF - lördag

tog åter igen bussen in till anton och madde och var där ett tag innan vi drog upp till granloholm där det var förfest hos filip. blev en jäkla massa studsande på studsmatta och dans. väl inne i stan sprang vi alla mest omkring och sökte efter varandra eftersom alla försvann hela tiden. kändes som om vi mest var inne på bk istället för på själva området. blev inte heller att vi kollade på några artister.. hann med sista låten med hammerfall, men det var väl allt. jag, madde och jenny tog även och sprang till subway och åt två gånger under kvällen, vilket var riktigt värt kan jag lova. sjukt gott. när kvällen var slut drog jag, madde och anton åter tillbaka till lägenheten. var väl först tänkt att det skulle bli efterfest, men alla var så trött och försvann åt olika håll, så vi gick och la oss istället.




anton med sin astrid. madde fick också smaka några klunkar

på gården fanns det en asstor studsmatta till allas stora glädje

här flyger vi

brottning medan oscar smakar på antons astrid

pojkarna myser lite

filip blev trött efter alla volter på stutsmattan och blev tvungen att vila ett tag

lite kortspelande

här var det dans

"like i love you"

jag, linn, anton och madde

anders hade ett eget litet lager

snygga tjejer 

snygga pojkar

en glad simen och anders som står och har högläsning medan vi andra tar på oss skorna

anders och någon stackars, mosad person

jag, jenny och anders bestämde oss för att gå in till stan istället för att ta bilen som de andra

anders trodde sig hitta en "jättepapperskorg" som han ville klättra lite på

anders var ensam på dansgolvet. men inte var han ledsen för det inte

filips och jockes fina "tatueringar"
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0