"Going away party"

igår var det alltså fest hemma hos anton för robin (som dock inte kunde komma) och oscar som ska iväg till lumpen snart. blev en lugn kväll för min del, men inte hade jag tråkigt för det inte. efter nån timme och lite dans hamnade jag, matilda, jenny och anton (ej från klassen) ute på altan och stannade sedan där i ca fyra timmar. en jäkla massa prat blev det kan jag lova (speciellt från antons sida). trevligt, trevligt. slutade med att vi fortfarande satt kvar där ute en timme efter alla andra hade gått och lagt sig. runt fyratiden traskade vi dock hem till mig för att sova vi också.



jenny och matilda

jenny, matilda, jag och linn

oscar och elin

anders fixar kvällsfika i form av ostmackor och oboy. tjejerna kör "spad-dansen"

elin och jag

ida och ingrid

haha, jaa.. linn, oscar och jocke

elin med sitt lilla chokladhjärta
  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0