Jag har ont i mina fingrar, eller snarare fingertoppar..

har äntligen fått min gitarr stämd (har ingen fungerande stämapparat hemma och kan inte göra det riktigt själv) så nu har  jag suttit och spelat i någon timme. känns så otroligt skönt. sitter och plinkar lite, bildar melodier, en och annan textrad kommer upp i huvudet.. tillslut sitter man där med en näst intill hel låt. lite finslipning behövs bara, sen så. har saknat det här. har haft så himla mycket att göra i skolan och allting innana så jag har inte haft tid för någonting annat.. men nu är det sommar och jag har hur mycket tid som helst över, vilket är skönt. så nu är det bara att ta upp gitarrspelandet och skrivandet igen. har även bestämt mig för att dra igång med tecknandet igen. jag är så himla sämst just nu, kan knappt göra en streckgubbe längre. en gång i tiden var jag faktiskt ganska bra.. menmen, det är bara att jobba upp det igen (:

men nu ska jag nog försöka att sova.. har beställt väckning av madde imorgon så att jag kommer upp någon gång. ska ringa mig vid elva tiden. haha. ja, så godnatt på er allihopa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0