Längtar

idag har jag inte gjort ett skit.. har legat i sängen mest hela dagen och sett på lite serier och filmer samtidigt som jag tjockat i mig massa popcorn. i filmväg blev det i alla fall bedtime stories och en shopaholics bekännelser. båda var rätt så okej. gillade faktiskt filmen av en shopaholics bekännelser bättre än själva böckerna (vilket är ovanligt). har aldrig riktigt gillat böckerna men tvingat mig att läsa dem ändå.

men nu är det i alla fall bestämt. i slutet av augusti åker jag ner till eksjö en vecka och hälsar på madde. sjukt kul kommer det bli :D har saknat tjejen en massa <3 kommer säkert även träffa rebecka vilket också är kul, har ju inte sett henne sen bulgarien.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0