Morgonblogg

god morgon på er allihopa! vaknat än? (:
nej, tror nog att de flesta ligger och sover just nu med tanke på att det är sommarlov och helg, kanske en och annan som ska upp och jobba. själv har jag inte gått och lagt mig än, surprise. funderar på att kanske gå upp och ta en kopp te och sedan gå ut och ta en liten morgonpromenad. älskar att vara ute tidigt på morgon. det är helt tyst och lugnt. vi får se, kanske lägger mig och läser en stund istället. en sak är säker, sova ska jag inte göra i alla fall. i så fall kommer jag inte vakna förrän klockan fem imorgon(idag) och det vill jag inte riktigt. måste åter igen försöka vända tillbaka på dygnet.

kom hem från semestern med familjen för någon dag sen. har inte riktigt haft ork för att ladda upp bilder och skriva om resan, men det kommer nog snart ska ni se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0