Söndag

blev kvar i lägenheten tillsammans med madde och anton idag.
vi klev upp och åt frukost vid halv tre, satt och pratade ett tag och lade oss sedan i sängen och kollade på en film. hade inte ork för så mycket mer så vi tog det bara lugnt innan vi tog bilen tillbaka till matfors.

känns så himla tråkigt att madde åker hem ikväll. jag vill att hon ska stanna en vecka till. kommer sakna henne ): som tur är ska jag förmodligen ner och bo hos henne ett tag i slutet av agusti då de har sin stadsfest. kommer bli så kul. få träffa hennes kompisar och rebecka som vi också träffade i bulgarien men som inte kunde komma upp nu. även om jag kanske inte kan komma ner tills stadsfesten så ska jag ner nånting i sommar i alla fall har vi bestämt. vi ska börja kolla upp lite tågtider och annat så det ska nog fixa sig (:



jag, anton och madde från fredags
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0