Sverigeresa

ja, här kommer alltså lite bilder från semestern förra veckan.



var och kollade lite på kalmarsslott.. blåste asmycket

anna och jag utanför våran lillalilla stuga på första campingen

runt hela campingen gick det en stor mur som man kunde gå runt på

jag och anna kikar på minimaneter med hamnen i bakgrunden

äntligen nere i skåne. tar en pause från bilåkandet och går upp på en kulle med jättefin utsikt

hälsar på och bor hos jennifer i några dagar. tar oss ett dopp i havet.. iskallt kan jag lova att det var

åkte till smygehuk (sverigest sydligaste plats) och kollade och åt lunch

fanns en massa pilar i en cirkel som visade hur långt det var till olika städer

quasimodo (pysens brorsa) vid dammen, skånes flagga och jennifer med hennes mamma och jättestora häst

jennifer som tränar med hennes häst mack. större häst får man leta efter, var 176 cm i mankhöjd

på andra campingen utanför göteborg. fanns en stor "luftkudde" man kunde hoppa på, men luften var slut

jag och anna tog tåget in till göteborg och gick på stan och på liseberg

stannade i en liten stad (som jag inte minns namnet på) på vägen upp till falun

pappa urban, systeryster anna och mamma kristin

hemma hos sylla i falun. åt jättegod middag och sov över, innan vi begav oss hem till sundsvall

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0