Bra kväll

idag har jag spenderat kvällen tillsammans med världens bästa fia. som jag skrivit förut blev hon utbjuden på middag och bio av mig i 18 årspresent. så idag drog vi alltså iväg in till stan för att fira lite. satte oss på en uteservering på en thairestaurang och njöt i solen och av den goda maten. kan inte minnas sist jag åt så mycket. vi rullade nästan iväg när vi gick därifrån. så himla gott det var! efter middagden fick vi stressa för att hinna till bion i tid där vi såg filmen the hangover. en av de bästa komedierna jag sett på länge måste jag säga. om ni inte redan sett den, se den (: försövrigt så himla värd kväll, trots vissa små oturligheter (;



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0