Mentorslunch och parteyy

mentorslunchen igår gick fint. alla i klassen närvarade och var glada. blev grillning, presentutdelning till mentorerna och jättegod efterrätt. inte fel, inte fel. var visserligen mulet väder och lite kallt, men det var inga större problem.

senare på kvällen var det utgång och studentfest på stadshuset som gällde. men först blev det förfest hemma hos emilia i matfors tillsammans med massa trevligt folk. fick skjuts av linn in till sundsvall och under tiden ringde lisa upp ida och som vi prata lite med samtidigt som vi lekte mumintroll. heh. väl på stadshuset var det väl sådär, kändes lite segt. men det är egentligen inte så konstigt då man aldrig kan sluta upp med att jämföra med sunny (; men överlag var kvällen rätt så skön.



anton med gogrogg

rock-n-roll (;

jag och kvällens värdinna

anders leker gevär med antons ben?

jocke och jag

elin med partypasta :D

jag - huh? simen sitter som vanligt i bakgrunden och suger i sig en gogrogg


foto: emilia 
Kommentarer
Postat av: Emilia

Jahaja! Här har man tagit mina bilder OCH bildkommentar till och med ;)

2009-06-07 @ 18:08:24
URL: http://emiliaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0