Nattinlägg

god kväll/natt på er allihopa.

sitter för tillfället och lyssnar på journey och lite andra rockklassiker, samtidigt som jag är inne på make up stores hemsida och kollar runt lite. så himla mycket saker jag skulle vilja ha därifrån. skulle lätt kunna ruinera mig totalt. heh. nej, men har fått lite presentkort där som jag hade tänkt försöka utnytja snart. tänkte även ta en lektion för ca 500 då man även får välja produkter av samma värde. så då blir det till att shoppa loss, hejja! finns säkert dem som tycker att jag borde lägga pengarna på vettigare saker, vilket jag till viss del kan förstå, men icke (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0