3 mars

kom hem från niklas för ett tag sen. har suttit i köket med anna och pratat lite och tjockat i mig kvällsfika. jag längtar tills imorgon. då är det björnriket och träffa christian och familjen igen som gäller. kommer bli en massa slalom och pulkaåkning med småbarnen, vilket är kul. känner dock att jag börjar bli sjuk. halsen gör ont och jag är hes. inte roligt. men det kommer inte stoppa mig. det ända jag är orolig för är att smitta amelie eftersom hon var jättesjuk förra veckan och måste äta medicin nu, så jag vill inte att hon ska bli sjuk igen. det ordnar sig nog. får hoppas att jag vaknar upp frisk imorgon.

nu ska jag lägga mig och läsa en stund, sedan blir det sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0