Fredag den 13:e

otursdag? kanske för vissa, men jag brukar oftast klara mig som tur är.

idag är det 100-dagars festen inför studenten. jag tänker dock inte närvara, trots att det först var tanken. måste vara på kulturskolan 10.00 imorgon och då är det inte så smart att vara ute till fyra kvällen innan. sen att jag fortfarande har feber och ont i halsen har ju så klart också en viss betydelse. får hoppas att alla andra som går får det kul ikväll i alla fall.

imorgon är det som sagt kulturskolan hela dagen som gäller, vare sig jag är sjuk eller inte. ska ha genomgång av vårkonserten med kören och det får jag verkligen inte missa. ska dock ta det lugnt med sjungandet eftersom jag inte vill bli ännu sämre i halsen. får åka dit och lyssa och titta på bara och försöka ta det så lugnt jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0