Så var det igång

japp, så var första dagen av queen-veckan avklarad. repade hela dagen tillsammans med es och orkestern. jag kunde typ ingen av låtarna, men det gick jättebra ändå. roligt att äntligen få sjunga till en hel orkester istället bara för ett piano. jag och agnes gick och var hungrig mest hela tiden så när det väl blev tid för lunch var vi inte sena med att skynda oss bort till mitt andra hem (västermalm) där det serverades köttbullar och potatis. ingen favorit direkt, men det gick ned. tog en snabb tripp in på skolan och kollade ifall någon man kände igen var där, men icke. alla i klassen var väl antagligen på studiebesök på sjukhuset eller hemma och sov.

väl tillbaka på tonhallen blev det rep igen någon timme innan vi fick sluta klockan fem. egentligen skulle vi ha slutat 18.30, men eftersom allt flöt på så bra och vi var så duktiga fick vi sluta lite tidigare. blir fömodligen samma tider imorgon, men på onsdag och torsdag blir det sena kvällar eftersom det är konsert som gäller. 19.00 på tonhallen är det som gäller för er som är intresserade av att komma och kolla (;

nu ikväll har mamma varit snäll och färgat min vackra utväxt som har varit där på tok för länge. känns skönt. så nu är man mörkhårig och fin igen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0