Söndag

så var man korthårig. eller ja, korthårig och korthårig, det beror ju helt på vad man jämför med. men en hel decimeter har jag i alla fall kapat av. var hos frisören imorse och fick för mig att korta av håret en bit. (hm, jag som höll på att spara ut håret.) så nu går det i alla fall en liten bit nedanför axlarna, sen har jag klippt upp det och fixat ny lugg. and i like it. får hoppas att det ser lika snyggt ut efter att jag har tvättat det. brukar alltid se annorlunda ut då. sen blir det förmodligen till att färga min vackra utväxt ikväll också, det hoppas vi på.

kom hem från stan för ett tag sen. har varit på kulturskolan med pojkarna och repat lite. har äntligen fixat egen nyckel så vi kan gå dit när vi vill. var helt tomt idag när vi kom dit så vi hade hela huset för oss själva. kändes lite ovanligt eftersom det alltid brukar vara full fart där inne. men det gick rätt bra iaf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0