Ett dåligt genrep är ett bra genrep

idag hade jag sista repet tillsammans med killarna innan lördag. gick väl hyffsat. men som josef säger; ett bra genrep är ett dåligt genrep och ett dåligt genrep är ett bra genrep. sant så sant. hur som helst, jag är asnervös, men det kommer bli jättekul.

imorgon ska jag förmodligen följa med filip och träffa sensus om jag har tid. om allt går bra kommer vi få bidrag för varje gång vi repar, vilket är bra. pengarna ska väl först och främst gå till nya gitarrsträngar och liknande. men ändå, fortfarande bra.

- 4
Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D

2009-05-12 @ 21:33:00
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0