Sjukling

jag hatar det här. ligger hemma snorandes med feber, halsont och näst intill tappad röst. känner mig helt enkelt allt annat än fräsch just nu. av någon vecka, varför just denna? har asmycket skolarbete som måste göras klart och detta är sista "riktiga" skolveckan, så den vill jag ju inte missa. missade även mösspåtagningen igår, vilket inte känns allt för roligt.

det är så himla typiskt mig att bli sjuk då det är något sånt här viktigt. kände redan på arlanda och tåget hem från bulgarien att det började sticka till lite i näsan och senare på kvällen var det kört. efter det har det bara gått utför. buhu. nej, nu fan vill jag ta och bli frisk! imorgon är det bioteknikprov (som jag inte kan ett dugg av) så då måste jag gå, vare sig jag har 40 graders feber eller inte.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0