Sunny Beach - Dag 1

här kommer några bilder från första dagen.



fröken rådbom och jag på tåget mot gävle

jag tappade min sked och fick lösa det på ett annat sätt. kladdigt, men det fungerade

robin och linn i väntan på nästa tåg från gävle till arlanda

björn och oscar hittade en rullstol inne på arlanda som de lekte lite med

simen är självklart pepp

matfors if

klassmiddag på donken och födelsedagsfirande för robin med sång och paket

lek tillsammans med pojkarna och emilia

anders hade lite tråkigt där ett tag så vi tog och byggde ett torn

i väntan på att få kliva på flyget

framme i bulgarien utanför vårat hotell, på väg till middagen

linn och emilia utanför restaurangen

simen och robin

emilia och jag

godaste maten på hela resan, mm-mm

klassen på väg ut

inne på den glade viking (the only place where there's allowed to dance naked on the bar (; )

peppad tjej

emilia och jag posar för fullt

mera posing

peppad anders
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0