Sunny Beach - Dag 2

några bilder från dag 2 (:



utsikten från min och emilias balkong

tjejerna ute på middag

efter en timmes väntan på maten efter att vi andra ätit upp våran är robin inte glad

matilda och jag, vilse i sunny beach på väg till pub crawl

tillslut kom vi fram till viking där klassen redan var i full gång

kom igång jag med efter ett tag

klassen på pub crawl

emilia, jag och matilda. peppade as always

upp med höger sko!

pub crawl fortsätter vidare. kevin klättrar omkring i taket och vi andra hoppar sönder ett bord

åter tillbaka på viking. anders var hyper och lekte pirat

partykvällen avslutas ute på våran balkong

klockan 5 på morgonen vaknar vi upp av att dessa pojkar kommer indansandes i vårat rum (video kommer!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0