Sunny Beach - Dag 5

idag var det mys vid poolen, stranden/vollyboll och sedan ny pub crawl som gällde.



spenderade morgonen vid poolen. killarna hoppade och gjorde "kanonkulor"

ommöblering av solstolarna

lunchtime

matilda med sin jätteöl

glada tjejer på väg ner till stranden

bangern (simen) hittade en passande skylt

påväg mot stranden

på kvällen var det åter igen pub crawl. glade viking kom och hälsade på

tjejerna. denna gång i röda pub crawl tröjor istället för vita

jag posandes i min fina tröja som var helt söndersliten och fick fungera som tubtopp

anders iklädd en sverigeflagga med en självklar hockey i handen

snyggfolket påväg mellan barerna

jag och madde som jag träffade bland folket

träffade även på rebecka, kompis till madde. verkligen jättesöta tjejer
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0