Tandläkarbesök

kom precis hem från ett besök hos tandläkaren. usch säger jag bara. gillar verkligen inte att gå till tandläkaren, speciellt inte här i matfors där de näst intill dödar en när man är där inne. okej, nu överdrev jag väl kanske en del. men ont har man i alla fall när man kommer därifrån, vare sig man bara gjort en enkel undersökning eller en lagning. man tycker att jag borde ha vant mig vid tandläkaren vid det här laget på grund av att jag haft tandställning och så, men tydligen inte.

hur som helst, hoppas det tar ett tag tills det är dags för nästa besök. nu ska jag göra mig en kom te och sedan sätta mig och skriva psykologi. ha det bra.

- 3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0