Seg tjej

hej allihopa!

vet att jag har varit sämst på att uppdatera nu sista veckan. har legat i sängen med feber och ont i halsen största delen av tiden och kännt mig allmänt död. så jag har inte orkat sitta så mycket vid datorn. mår dock lite bättre nu, febern är borta och jag börjar få tillbaka rösten allt mer och mer. känns skönt.

ligger och lyssnar på musik just nu och äter polkagrisar som jag fick för pappa för en stund sen. mums. ska sätta mig vid tvn om en stund och kolla lite också tror jag. segtjej_90. kommer förmodligen ett till inlägg med mer bilder från paris senare om jag orkar.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0