Vinterkonsert och rep

jag nockade precis mig själv med sladden till mobilen. hur det gick till vet jag inte, men ont gör det. kommer bergis vakna upp med blåöga imorgon. bra där (;

hur som helst. ikväll har jag varit i GA-kyrkan och haft vinterkonsert med kören och en massa andra, tillsammans med anna stadling som var gästartist. det gick väldigt bra och publiken verkade även gilla det. tidigare under dagen var det mest rep som stod på schemat. vi skulle egentligen ha börjat ett, men min dumma buss kom aldrig, vilket gjorde att jag blev lite sen. som tur är har jag en snäll mamma som snabbt kom hem för att sedan skjutsa in mig till stan. det tackar vi för.

nu efter att ha repat i flera timmar både igår och idag är min hals mer eller mindre död. trodde att jag hade hunnit bli frisk nog för att kunna sjunga, men så var det visst inte. blev till att mima för min del när de högre tonerna kom för att undvika att det bara skulle komma en massa konstiga pip. haha. aja, det gick i alla fall.



de här snyggingarna har jag umgåts med idag. närmare bestämt matilda och stina



matilda filmade lite när vi var och åt middag på donken (;
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0