Efter arbetsförmedlingen

blev tyvärr inga planer för mig och emilia (pratade om det i ett tidigare inlägg.) men jag antar att det inte är hela världen. det finns andra tillfällen. funderar på  att kanske hitta på något till våren istället (:

idag blev det till att kliva upp tidigt för min del. klockan 09.20 kom linnéa och hämtade upp mig med bilen för att sedan åka in till stan och arbetsförmedlingen där det skulle hållas någon grundkurs eller vad man ska kalla det. kändes dock som att det inte gav så himla mycket, blev inte särskillt mycket klokare om man säger så. menmen. ska hur som helst sätta mig ner nu nån dag och slipa lite på cv:t så man kan ta och lämna ut det. är så himla tråkigt, men det är sånt som måste göras.

sitter för tillfället i annas säng med datorn i knät tillsammans med telia som ligger här brevid och kurrar. sötskrutten där. känner mig så himla seg just nu. ont i huvudet och känner mig jättetrött. ska ta och göra iordning lite lunch och sedan kanske gå ut och ta en promenad i det fina höstvädret innan jag tar och sätter mig i soffan och myser med en kopp te och någon film. får se om man känner sig lite bättre då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0