Rep och middagsgäster

hej folket!

idag har det repats med killarna. sista gången innan filip drar iväg till new york en månad (den lyxungen!). träffades hur som helst inne på musikbörsen först för att handla lite för sensus-pengarna vi fått. blev nya bra öronproppar till mig och filip (jag har kört utan innan, idiot som jag är!) och en ny gitarrpedal till jesper. när allt var klart drog alla utom jag och filip iväg till replokalen för att möta upp en kille som heter oskar, medan vi stannade kvar och letade efter filips mössa som han på något sätt lyckats tappa bort där inne. efter aslång tid och efter att vi vänt upp och ned på hela affären hittar han i alla fall till slut mössan, nämligen i sin ficka. haha, lite less man blev då. men sen bjöds filip på choklad, så då blev jag glad igen (; väl i replokalen hälsades det på oskar som kanske ska börja som andra gitarrist i bandet. vi kan inte direkt ha gjort något vidare första intryck. först kommer vi försent, sedan tar det tusen år för oss att komma igång med allting och till sist har vi sämsta repet någonsin. var längesen det gick såhär himla dåligt, haha. han ska komma tillbaka och provspela några fler gånger efter att filip kommit tillbaka från new york och se om han vill börja eller inte. let's hope (:

nu ikväll har kirill och lidia varit här på middag. åt tacos, pratade och lekte med missarna. kirill var även snäll och tog med sig en hockeyklubba (en sån de brukar ha på matcherna) som han tog med till pappa. kan ju tala om att pappa blev rätt så glad, timråfan som han är (; egentlige skulle de ha stannat kvar och se på idol och så, men tyvärr blev de tvungna att åka hem då kirill fick reda på att han skulle ha träning imorgon vid nio. var lite synd.

nu ska jag lägga mig och rita lite en stund (trots att det börjar bli lite sent.) var verkligen aslängesen jag tecknade riktigt och inte bara kladdar som det alltid brukar bli. ska se om man kan ta tag i det så man blir bra igen. kan knapt göra en streckgubbe nu för tiden. usch nej, nu ska det bli ändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0