Morgonblogg

god morgon allihopa!

kände mig sådär lagomt fräsch när jag vaknade imorse med gårdagens smink, håret som stod åt alla håll och fortfarande fullt påklädd. råkade somna runt sjutiden igårkväll då jag först bara krypit ner i sängen för att värma mig en snabbis. vaknade inte förrän halv sex nu i morse, helt utvilad. var så himla skönt. minns inte sist jag vaknade av mig själv och kände så. minns inte överhuvudtaget sist jag sov mig genom en hel natt. usch, vill verkligen få ordning på mina himla äckelsömnproblem. trodde allt skulle bli bättre efter att skolan slutat och man kunde börja ta det lite lugnt, men icke. jaja, inte hela världen i guess. men lite jobbigt är det.

nu på morgon har jag i alla fall inte hunnit hitta på allt för mycket. ätit frukost med resten av familjen som ska iväg på skola/jobb. sen har jag väl bara busat lite med melvin, lyssnat på musik och tittat runt lite på datorn. ska ta tag och städa rummet mitt lite senare idag. tycker det börjar bli dags när man inte längre ser golvet.. måste även ta och göra rent lite i akvariumet och göra ett vattenbyte. hur kul låter inte det på en skala?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0