Kvällsfika tillsammans med tjejerna

jaa, så var man hemma igen efter en trevlig kväll tillsammans med tjejerna. satte oss inne på barista där det blev en massa prat och fika. blev varm choklad och björnbärspaj för min del, mums! var skönt att bara ligga där i soffan (eller vad man nu ska kalla det) och ta det lugnt. skulle lätt ha kunnat somna. var även jättekul att träffa mintan igen, var riktigt längesen sen sist. hon åker hem på onsdag så vi lär nog träffas någon fler gång innan hon åker. kanske att vi drar in tillsammans med emilia till birsta imorgon och kollar lite.. vi får se.

efter att alla dragit hem tog jag och emilia och körde runt några varv i stan för att se om det fanns något annat att hitta på. slutade med att vi körde hem till jocke oanmält och sa hej. lite chockad blev han nog pojken. haha. fast det skulle jag nog också ha blivit om vi bara kom och plingade på sådär bara (; han skulle dock upp tidigt imorgon så det blev inte att vi stannade utan drog hem istället.

nu ska jag ta och fika lite och sedan försöka sova. god natt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0