Misse flyttar hemifrån

tjo.

vet att jag har tråkigaste bloggen just nu, men är man arbetslös och går hemma mest hela dagarna finns det inte så himla mycket att skriva om (; hur som helst. nu senaste dagarna har jag inte mått så vidare bra, ont i halsen och helt slut. låg sängliggandes hela dagen igår och har mest sett på film. mamma är också sjuk just nu så det är säkert hon som smittat ner mig. verkar dock inte bli lika dålig som hon som tur är.

nu ikväll har kirill och lidia snabbt varit här för att hämta hem raya. jag kommer sakna den lilla kissemissen så himla mycket. mysigare katt får man leta efter. ska alltid vara med när man gör något och piper lite när hon vill att man ska ta upp och bära på henne en stund. mys. som tur är blir hon kvar här i sundsvall med kirill och lidia. ska på middag hos dem på söndag så man får träffa henne och dem då.



raya
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0