Ett fungerande internet är ett bra internet

finally!
har varit utan internet i evigheter(läs ca 3 veckor) nu. eller internet på vanliga datorn fungerar väl, men där sitter jag aldrig så det räknas inte riktigt, plus att den alltid är upptagen av andra personer i familjen. så jag hittar på andra saker istället. nej, det är alltså vårat trådlösa som har legat nere. därav dålig, eller ingen rättare sagt, uppdatering här på bloggen. men nu ikväll var pelle här och fixade lite så nu fungerar allt igen. känns skönt. så ni kan nog vänta er lite fler inlägg här framöver skulle jag tro (:

nu ska jag dock ta och försöka sova lite. god natt folk.



trådlösa fungerar igen, det gillar vi
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0