Inte över än

blev tyvärr ingen tripp till stan idag. kunde inte somna förrän efter halv sex någon gång, så jag har känt mig lagomt seg idag. klev dock upp vid tio och tänkte att jag i alla fall skulle försöka ta mig in till stan. kändes lugnt i början.. gick upp, tog en macka, gjorde några andra småsaker.. sedan satte det igång igen, med nysningar och allt. gissa om man blev less. så det var bara att skicka iväg ett sms till emilia och säga att jag inte kunde idag och sedan åter krypa ned i sängen för att försöka sova bort det värsta.

vaknde lagomt till middagstid och har sedan dess, men undantag då jag var och åt, gömt mig inne på rummet. borta från allt vad katter och damm heter. känner fortfarande av det, men nyser inte längre vilket är skönt. ska försöka hålla mig borta från allt ett tag till då det är så pass lätt att det sätter igång igen och hoppas att det försvinner helt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0