Miyavi - Fryshuset 24 september

O-M-G! kan det bli mycket bättre än såhär?

konserten var så jäkla underbar! det var bättre än förra gången, och redan då var det riktigt, riktigt bra. på förra konserten spelade han ganska många nya låtar vilket gjorde att man inte hade hört alla än (de är rätt så svåra att få tag på), men den här gången spelade han mer kända och lite nyare låtar vilket gjorde att man kunde sjunga med i de flesta. blev också en massa prat och en hel del skratt. underbart!

bästa var ändå när miyavi lutade sig ned från scenen och sträckte sig mot publiken längst fram i mitten där vi stod. JAG HÖLL HONOM I HANDEN!! :''DD tror ni jag dog eller? om inte kan jag i alla fall dö lyckligt nu. på slutet av konserten slängde trummisen även ut sina trumpinnar och jag fångade ena i luften. sen kom visserligen en miljon andra och drog den ifrån mig vilket var riktigt synd. men jag fångade den först i alla fall, det är alltid nåt (;


"Who ripped my shirt off? .. Fuck you.. *Smile* If you love me, I'll be back, I promise you"
Tusen miljoner tack till den underbara människa som drog av honom tröjan!! :''D



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0