Stockholmsresan

jaa, nu var man alltså hemma igen. resan var riktigt bra. jag och anna bodde på ett sött litet vandrarhem i gamla stan där vi hade det jättemysigt. vi sprang även omkring en massa på stan. jag tror vi klarade av hela stockholm city på två timmar andra dagen innan konserten (skriver mer om den i ett annat inägg). haha. som vi sprang. gick även en massa på stan sista dagen, men tog det då betydligt lugnare (; jag köpte en jättemysig stickad kofta inne på topshop, ett par slitna jeans från cheep monday, en A7X t-shirt och en parfym inne på make up store som luktar jättegott. sitter och sniffar på den hela tiden (;

ja som sagt, riktigt bra resa. hade verkligen kul. kommer förmodligen åka ned igen tillsammans i slutet av november om det blir som vi vill. får se hur det blir. hoppas i alla fall.

det blev inte så mycket kort eftersom vi hela tiden glömde bort kameran där nere. men här är några bilder från resan i alla fall (: blev dock inga bilder från själva konserten då det var foto/filmförbud.



första kvällen. åt äckelpizza och tog en mysig kvällspromenad i gamla stan

dampade oss inne på rummet. här leker jag hattifnatt med annas täcke på huvet

dag två. anna och jag i konsertkön till miyavi

på väg in till konsertlokalen. regnade lite till och från, men det gjorde inte så mycket

köade tillsammans med therese och emilia som vi träffade på förra miyavikonserten

dag tre. gick på stan, shoppade lite och åt en massa kinamat
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0