Torsdag

hejhej allihopa. dags att sova snart? jag vet att jag ska det i alla fall. måste verkligen vända tillbaka på dygnet - igen. 

idag har kirill starkov (hockeyspelare i timrå) och hans tjej varit här och kollat på kattungarna. de verkade ganska intresserade så vi får se om de köper någon eller inte (:

förutom det har det inte hänt allt för mycket idag. åkte iväg till badhuset och simmade ett tag. var så himla skönt. älskar att simma (dock inte på idrotten då bill tvingade oss att simma 80 längder.) blev i alla fall ett par 30 längder. hann bara med ett tag då jag ville hem och hinna se på idol (; ska hur som helst försöka simma några gånger i veckan. bra träning utan att det egentligen inte känns som träning. provade att gå på gym ett par gånger, men det var verkligen inte min grej. för tråkigt. frår hoppas detta går lite bättre (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0