Tråkar

jaha, vad ska man hitta på idag då?
är ensam hemma och det lär nog ta någon timme tills någon annan i familjen kommer hem skulle jag tro. har tråkigt. sitter inne på spotify och lyssnar på lite blandad musik samtidigt som jag går igenom några fotomappar från när vi var i björnriket i våras tillsammans med christian, isabelle, amelie och yannick. saknar dem så himla mycket! hoppas verkligen att vi träffas snart igen (:

nej, jag tror nog att jag ska skutta iväg ut i köket och ta mig en till bit chokladcheesecake. mums! (;
hade så bra så länge, hej.
Kommentarer
Postat av: minhtue

Ja, jag lovar att säga till när jag kommer hem. (: Saknar er otroligt mkt.

2009-09-04 @ 21:14:37
URL: http://chocolatefactory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0