Körrep

idag har jag spenderat större delen av dagen på kulturskolan. har repat tillsammans med kören inför vårkonserten som är 9 maj. jag var dock duktig och försov mig rejält imorse. jag vaknade av att pappa kom och knackade på dörren och undrade om jag inte skulle åka snart. då var klockan 09.30.. en halvtimme innan jag skulle vara i stan. bra där.

efter kulturskolan kom pappa och hämtade upp mig för att sedan dra ut till birsta. åkte till arken för att kolla efter en ny liten marsvinskompis till dips nu när melvin är borta. tyvärr hade de ingen vi fastnade för riktigt så det blir till att leta vidare. de skulle förmodligen få in några fler djur till veckan så vi får hoppas att vi hittar någon då istället.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0