Nattens mörka timmar

godkväll på er allihopa!

sitter för tillfället inne i systers rum med hennes dator och lyssnar på musik. tänk så trevligt man kan ha..

tidigare idag var jag inne och repade lite med pojkarna. ska förmodligen till studion nu till veckan (eller ev. nästa vecka) och spela in lite. vi får se hur det går, ska bli kul i alla fall (:

när vi repat färdigt drog jag vidare till sveateatern och mötte upp mor&far, farmor, kirill och lidia för att kolla på teaterpremiären av nattens mörka timmar där anna är med och spelar tillsammans med hennes grupp från kvartersteatern. teatern handlade om ett gäng flickor som bor på ett barnhem tillsammans. en av flickorna hittar en gammal dagbok inne på västra flygeln (där det är förbjudet att vara) och efter det börjar det hända underliga och hemska saker som utvecklar sig mer och mer. tyckte den var bra, och alla var riktigt duktiga. hade dock ingen kamera med mig så ni får nöja er med en tjusig bild av mig istället (;



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0