Onsdagkväll

godkväll allihopa!

sitter på sängen och tråkar lite samtidigt som jag lyssnar på lite musik. har suttit i telefonen en massa ikväll och pratat med lite folk. har bland annat planerat lite inför valborg och resten av helgen.. kommer säkert bli kul. mor och far är även borta i östersund hela helgen så jag och syster blir ensam hemma. kommer bli lite skönt.

nu ska jag springa iväg och borsta tänderna lite snabbt innan jag tar och bäddar ned mig i sängen för att kolla på de nya avsnitten av the hills och the city innan det är dags att sova. god natt.


The Hills - MTV Shows
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0