Efter MUS-klubbkväll

ikväll var det som sagt klubbkväll på make up store där de visade deras nya sommarkollektion splash. jag och fia var självklart på plats för att kika lite. jag älskade verkligen de nya färgerna, men tyvärr var de nog lite väl färgstarka för min del för att jag skulle köpa med mig någon av dem hem. istället fick det bli två andra ögonskuggor (en brun med guldskimmer och en mörkguldig) och en eyelinerpensel. skulle ha köpt en cake eyeliner också, men den var tyvärr slut. de skulle kanske få in nya till veckan så de sa att de kunde ringa mig när de hade fått in dem. lite snällt av dem tycker jag.




m/s brownie, e/d dust och eyelinerpensel #102
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0