Eftersom jag inte har något annat för mig

Vad har du för TV-kanaler?
En herrans massa..

Har du åkt moped någon gång?
Bra många gånger, ja.

Har du busringt någon gång?
Finns det någon som inte gjort det?

Har du fått felparkeringsböter?
Nej, men har varit med flera gånger då andra fått.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej och skulle heller inte göra det om jag så fick betalt!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet skulle jag tro.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
MUMIN LÄTT! ;D

Kan du alla orden i nationalsången?
Verkligen inte.

Badkar eller duschkabin?
Duschkabin.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Var någon basketfilm som jag inte minns vad den heter.

Chips eller popcorn?
Popcorn.

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift, men om jag skulle så skulle det vara något neutralt/hudfärgat.. iaf inte rött.

Apelsin- eller äppeljuice?
Svår fråga, apelsin tror jag.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Tror det var med Anna på donken.

Favoritchoklad?
De där platta, runda som finns bland lösgodiset.. eller vit choklad.

När röstade du senast?
Minns inte..

När åt du en hemodlad tomat sist?
Oj, det var ett tag sen.. hemma hos Fia någon gång kanske?

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nix. Jag har bara vunnit en sak i hela mitt liv och det var en grytvante i 4:an.

Klarar du att tanka själv?
Det tror jag nog.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, men ibland blir man lite sugen :P

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA!

Vad var det senaste du handlade?
Lite saker från Tradera.

Har du kräkts offentligt?
Det har väl hänt.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja, kanske.

Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Jag vet inte, kanske, beror vad som räknas som det.

Kan man vara vän med sitt ex?
Jadå, det tror jag.

När besökte du ett sjukhus senast?
Var ett tag sen tror jag.. var säkert skabbsjukhuset i Bulgarien när vi var på klassresa i Maj. 

Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja hyffsat tror jag.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har nog inget.

Vad har du i din väska?
iPod, plånbok, lipsyl, öronproppar, sångtexter, tuggummi och en massa tjafs som jag inte har någon koll på.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nja, brukar kanske se på ett avsnitt av någon serie eller så.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag precis hann med bussen hem från stan så att jag slapp vänta i ca 2 timmar på nästa.
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Aww, en grytvante :)

2010-02-10 @ 10:45:28
URL: http://metalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0