Praktikplats fixad!

idag ringde de från dagiset jag var på intervju hos i tisdag och sa att jag kunde få praktisera hos dem. woho! börjar nu redan på måndag, vilket känns kul. ska bli skönt att ha något vettigt att göra under dagarna istället för att mest bara sitta hemma och tråka. ska komma dit till 07.30 (kommer aldrig orka kliva upp tills dess x)) och träffa min handledare, som förmodligen kommer vara anna-lena, vilket är ingen mindre än antons mamma. känns lite skönt att det förhoppningsvis kommer bli någon som man känner sedan tidigare och som också vet vem jag är, istället för att få någon helt okänd. 

anyway, längtar tills måndag. kommer bli askul (:

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad roligt! :D :D Hur länge ska du vara där då? ^^

2010-02-19 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0