Nytt år, nya tag

år 2009 var rent ut sagt ett jävla skitår för min del.. år 2008 var inte heller så himla bra om jag ska vara ärlig.. men nu ska det minsann bli ändring! det här ska bli ett bra år, det ska jag se till! jag ska börja ta tag i saker igen och göra saker som jag gillar och mår bra av. det har varit för lite av det på sista tiden.


några viktiga saker att börja med är i alla fall:

- börja ta hand om mig själv
   (få ordning på sömnen, börja träna regelbundet, äta bättre, få bort alla idiotiska tankar ur huvudet..)
- börja plugga körkortsteori & skriva in mig på körskolan
- skaffa mig ett jobb
- få ihop mina 200 barntimmar inför en ev. au pair-resa
- kolla utbildningar
komma igång med tecknandet igen


så nu gäller det bara att försöka glömma allt dåligt och negativt som har hänt och istället försöka fokusera på det positiva. för som jag sa, det här ska bli ett bra år!
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Kör hårt, tjejen! ;)

2010-01-14 @ 17:54:05
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis, samma här! 2009 var skit, men nu ska det bli bättre!

2010-01-14 @ 20:47:50
URL: http://deadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0