R.I.P Jimmy "The Rev" Sullivan

jag ville först inte förstå det när jag läste att "the rev", trummisen i mitt favoritband avenged sevenfold, hade dött i måndags.. trodde det var ett skämt, men det var det ju så klart inte. gick i alla fall in på deras hemsida för att se helt säkert om det var sant och fann det här medelandet på förstasidan;


"It is with great sadness and heavy hearts that we tell you of the passing today of Jimmy “The Rev” Sullivan. Jimmy was not only one of the world's best drummers, but more importantly he was our best friend and brother. Our thoughts and prayers go out to Jimmy's family and we hope that you will respect their privacy during this difficult time.

Jimmy you are forever in our hearts.
We love you.

M Shadows, Synyster Gates, Zacky Vengeance and Johnny Christ"


fanfanfan! :'( varför!?
kan fortfarande inte förstå det.. stod att han dött av "naturliga orsaker", men att man skulle undersöka det närmare. så himla tråkigt, först och främst för att han dog vid så pass ung ålder (28 år), men även för att bandet var mitt uppe i att spela in deras nya album som de sagt förmodligen kommer bli det bästa de har gjort och som de är jättestolta över. kommer verkligen sakna honom och är otroligt tacksam över att jag hann se dem alla live i norge förra sommaren när vi var där. det var verkligen obeskrivligt <3



avenged sevenfold - the rev längst ut till höger (10 februari 1981 – 28 december 2009)
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Vad tragiskt :(

2010-01-03 @ 19:52:58
URL: http://metalda.blogg.se/
Postat av: Jenny

Eller hur :(

2010-01-03 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0