Slutet på 2009

god jul och gott nytt år i efterskott på er allihopa!

hoppas ni har haft det jättebra nu under helgerna. det har i alla fall jag haft. den 23:e åkte jag och familjen upp till härnösand och gick på restaurang och hade "lilla julafton" tillsammans med moster, hennes kille och kusinerna. riktigt mysigt och kul eftersom man inte träffar dem allt för ofta.
på julafton var vi här hemma och firade tillsammans med farmor och faster. även kirill och lidia kom och hälsade på en stund och såg på kalle anka. efter kulmiddagen blev det presentöppning. fick det mesta av vad jag önskade mig och lite till, så jag är mycket nöjd (;

nu på nyår var vi och firade hemma hos fia och hennes familj som vi alltid brukar. åt jättegod middag, spelade spel, sköt raketer och såg på film. riktig myskväll. 2009 har verkligen var ett skitår för min del (bortsett från vissa saker,) så jag ser fram emot det nya året och hoppas att det blir mycket bättre. nytt år, nya tag helt enkelt. något nyårslöfte blev det dock inte för min del i år. slutat ändå alltid med att jag bryter dem efter någon vecka :b har ni några nyårslöften för i år och i så fall vad?



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0