Tisdagmorgon

god morgon på er allihopa!

vaknade för ett par timmar sen.. gick snabbt upp och tog en macka och tog sedan och kröp ned i sängen igen med datorn för att kolla på några gamla avsnitt av the OC. var aslängesen jag såg på den serien så jag har typ glömt allt. jag älskar seth cohen för övrigt haha (; ska snart ta och hoppa in duschen innan jag tar och sätter igång och städar lite. pappa håller på att tapetsera om syrrans rum så alla hennes saker står runt omkring här i huset och tar en massa plats.

om ett par timmar ska jag ta och bege mig in mot stan för att sedan hämta upp madde på tågstationen runt fyra. ska bli jätteroligt att träffa tjejen igen! (: hon kommer stanna här några dagar och även vara här då jag fyller år. ska ha maskerad här hemma tillsammans med bl.a lite folk från gammklassen. ska bli kul. vad jag ska klä ut mig till får ni se senare (; kan för övrigt inte fatta att jag fyller 20.. känns konstigt. haha. men ska bli kul i alla fall. mamma är dock på mig och frågar vad jag önskar mig hela tiden. jag kan inte komma på någonting.. allt jag önskade mig hann jag typ få i julklapp. det enda jag kan komma på är presentkort på make up store. kanske inte så roligt att ge bort, men det uppskattas, tro mig. jag blir som ett litet barn i en godisaffär när jag är där inne (; haha. finns så himla mycket fint.
 
Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Längtar till fredag! :)

2010-01-05 @ 19:51:35
URL: http://metalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0