Vårshow

jag känner att jag är väldigt duktig på att uppdatera nu för tiden.. sådär en gång i veckan ungefär skulle jag väl tro? tänker inte lova att jag ska bättra mig, för det kommer jag förmodligen inte göra.. inte för tillfället i alla fall. sitter knappt vid datorn längre, och om jag gör det är det bara för att se på nån serie eller något..

hur som helst. kom in för en liten stund sedan efter att ha skottat snö i vad som känns som sådär tusen år. det tar ju aldrig slut! kände mig som en snögubbe när jag kom in. annars nu ikväll har jag varit och kollat på hedbergska vårshow tillsammans med mor och far, lidia och fia. eftersom anna går första året på estet så var hon med showen och körade tillsammans med resten av ettorna. tyckte showen var bra, kanske inte lika bra som de andra åren, men fortfarande bra. tycker ni kan ta och se den om ni har tid nån kväll (:
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0