Jag är inte död

efter en månads uppehåll tycker jag minsann att det är dags att sparka igång den här skitbloggen igen. eller vad tycker ni gott folk? (;

så vad har man hittat på sen sist då? jag har fått fortsatt praktik på fritids så jag har väl mest varit där om dagarna.. utöver det har det varit mycket studentfixande och firande där jag bl.a har fått agera frisör och make up artist, har även  varit med i en visning för bröllopsklänningar, skrivit in mig på körskolan och övningskört en massa (äntligen har jag också kommit igång!), firat lite födelsedagsbarn och fixat med min au pair-ansökan.



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0