30 Seconds To Mars

vet inte riktigt vart jag ska börja.. konserten var hur som helst amazing! helt klart den bästa jag har varit på! grymt bra låtar och underbar kontakt med publiken. jag och anna hamnade som vanligt längst fram i mitten (typ 1-2 pers. framför oss) utan att vi egentligen försökte så himla mycket. tur eller skicklighet? (; under låten "the kill" hoppade även jared ut i publiken precis där vi stod så att vi hamnade under honom och jag fick hålla honom i handen under hela tiden. lycka? oja.  

tidigare på dagen runt halv fyra hade de även signering. hade ingen aning om det innan så det var verkligen en jättekul överraskning! jag är så himla glad över att jag har fått möjligheten att träffa och få autografer av dem två gånger nu (senast var när vi såg dem i globen.) det gillar vi!



tomo och jared under signeringen

de tog även kort på en så att man får chansen att vara med på ett av deras skivomslag. så bli inte förvånade om ni köper deras nästa album och ser det är jag eller anna som tittar fram (;


jared pratar lite med publiken (;

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0