Globen nästa

god kväll/natt allihopa.

imorgon(läs idag) drar jag ner till våran kära huvudstad tillsammans med systra min. ska nämligen på konsert i globen och se på tokio hotel, som är systers favoriband. skulle redan varit iväg och sett dem förra året, men konserten blev då inställd. tydligen kommer det bli en ganska stor show, så det ska väl bli rätt kul att se. kommer dock kännas lite konstigt då jag inte kommer kunna någon av låtarna eftersom jag inte lyssnar på dem i vanliga fall. men vad gör man inte för syster sin (;



 

Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Alltid kul med stora konserter, oberoende av artist/band. Have fun! :)

2010-03-04 @ 15:37:59
URL: http://metalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0