Praktik

hej alla barn!

idag vaknade jag av att mobilen ringde. trodde först att det var väckarklockan som lät, men inte. de ringde hur som helst från runsviks förskola och talade om att jag hade fått praktik där. yey! börjar redan nu på onsdag så jag fick springa ner lite snabbt till skolan med lite papper som AF vill att man ska fylla i och skicka in innan man börjar. men nu är i alla fall det gjort, nu behöver jag bara snabbt springa in med dem då jag är i stan imorgon.

men nu ska jag in till stan och repa lite snabbt med kören.. ska ha en liten konsert på en konferens tidigt imorgon  som vi måste gå igenom lite saker inför.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin




KONTAKT:
[email protected]


Bloggtoppen.se
bloglovin


RSS 2.0